Saknar...

min mobil, lyckades ju glömma laddaren i husvagnen och nu är mobilen DÖÖÖD! Det har den iochförsig varit ett tag nu men det är först nu jag har börjat sakna den, eller kanske är det samtalen jag saknar. Har ju ingen aning om vilka som ringt till mig och jag är ju så sjukt nyfiken av mig...

Idag behövde Lasse en välbehövlig sovmorgon, han kom ju hem lite sent/tidigt också och det gjorde ju inte saken bättre ;), så jag och barnen cyklade till parken där dom hade loppis. Det blev inhandlat två gräsklippare för 15 kronor stycket. Den ena prutade Wilgot på med en 5-krona och det visade sig att det var Lasses kusin som var säljare :) Den kunde vi ju fått gratis! Men nu ÄNTLIGEN börjar man ju kunna få någon nytta av barnen för nu kan dom ju klippa gräset iallafall ;)
Efter loppisen åkte vi till Daniel och Camilla och hjälpte dom flytta lite sten och lägga deras båt på kärran. Givetvis behövdes det lite kvinnlig list för att komma på det smartaste sättet och den kvinnliga listen stod jag för! Där blev vi bjudna på grillad korv och barnen hade en super rolig stund med Melvin och Emeline.

När vi kom hem var klockan nästan 3 så det blev en sen sovstund för Wilhelmina, men under den stunden passade jag och Wilgot på att cykla till en lekplats som vi spanat in. Den fick godkänt därför har Wilgot bestämt att vi ska dit imorgon också och ha både Wilhelmina och fika med oss :)

Kvällen sedan har bestått av bad och kvällsmat. Kvällsmaten blev enkel, vi dammade av en gammal trotjänare nämligen smörgåsgrillen. Mest för att det skulle bli lite roligt för barnen :) Några bilder blir det inte i dagens inlägg eftersom kamerans batteri var lika dött som mobilens. Men här har jag laddaren hemma och batteriet är snart som nytt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0