Förbannade jävla skit-

UNGE!!!
Jag har två barn och det är inte den av manligt kön jag är arg på, då återstår bara en. Gissa vilken!
Givetvis den företagsamma Wilhelmina Tora Anthemis Stjerna...
Idag har jag rensat i datarummet och slängt en massa saker. Både Wilgot och Wilhelmina har varit med och hjälpt till. Dom har hittat kritor och målarbok och använt sig av dessa, helt okej. Men någon gång har Wilhelmina fått tag på en förbjuden sak och smugit iväg...


Givetvis var det en SAX hon hittade... Tyvärr så har hon väldigt bra motorik, så att klippa, det är inga som helst problem!

Kanske, kanske att det kommer ut ett kort på resultatet senare under dagen.
Senare när mina upprörda mammanerver har lugnat sig lite...
Eller Aldrig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0