Va jobbiggt...

att upptäcka att man är i stort behov av bil eftersom man har lite grejer man måste ha hemma tills på lördag. Och grejerna är i Karlsborg så man kan inte direkt snika skjuts med någon för det är ju lite längre än ett par kilometer...
Då får man förlita sig på brorsan, och det kan ju gå hur som helst ;)

att upptäcka att källaren inte alls har städat sig själv under natten. Ännu jobbigare blir det när jag vet att jag måste städa där nere annars kan jag glömma att vi åker till husvagnen på söndag. Det har Lasse sagt...

att upptäcka att gräset är i stort behov av att klippas och att solen skiner. Alltså perfekt gräsklipparväder som dessutom kan ge en lite extra bränna. Men då måste jag vara inne och städa :(

Eller också skiter jag i allt och går ut och leker istället...
Ja, så får det bli! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0