Se där!

Jag kom tillbaka idag, precis som jag lovat!
Är lite trött eftersom jag inte har sovit så mycket. Wilhelmina vaknade vid 2 och kunde inte somna om istället skrek hon efter mamma. Så högt att Wilgot också vaknade... Wilhelmina gick inte att "tala" till rätta utan hon fick komma och lägga sig i våran säng medans Wilgot låg vaken i 2 timmar och lyssnade på April, April Sigge. NU sover Wilgot ;) Fast om Wilhelmina bara kunnat komma åt honom så hade hon väckt honom. Men Wilgot har ju ingen växasäng längre utan han har fått en, som Lasse säger, luftsäng. Ihopmonteringen av den är en historia i sig men den tar vi inte nu. Wilhelmina har sovit i brorsans gamla säng och det gick bra i några timmar :)
Mina barn börjar bli stora nu :(

Tänkte dela med mig av några kort på en nybliven 60-åring! Nämligen min pappa ♥


Det är han i hattbeklädnaden om ni inte förstod det ;)



Man måste nästan ha rollator när man är 60 väl?
Och namnskylt på korgen är aldrig fel:)
Kusin Kalle är fotograf på detta kortet

Nä, nu ska jag börja städa för grannen hotade med att träffas idag! Och för den delen så blir Lasse förargad på mig om jag inte gör något nyttigt idag, och det vill man ju INTE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0