Det är inte lätt att ha blogg

Iallafall inte när det är så här fint väder iallafall :) Fast nu regnar det. Men det är nästan skönt, för då slipper jag tvätta bilen i morgon ;) Men när vädret är så fint vill man inte sitta inne och skriva och när man väl sätter sig så kommer man inte på något... Livet är tufft.

Vi har varit ute från morgon till kväll och därmed blivit rejält bruna på kuppen, inte dumt alls.
Jag har återigen känt mig som ett barn när jag sprungit i vattenspridaren, nu har väl grannarna något att prata om igen, den där galna tanten på hörnet, men va tusan det bjuder vi på.
Jag har nu börjat på allvar med planeringen av Micke och Fridas bröllopsfest med festhäfte och hålltider och allt annat som också ingår. Kul men lite knepigt, gäller att hålla tungan rätt i mun så man har koll på hur papprena kommer att skrivas ut. Fast det är ju sånt som jag tycker är något av det roligaste som finns så jag lägger gärna lite tid på det :)
Sen har väl paniken börjat komma smygande över vad man ska ha på sig på dom olika eventen man ska på i sommar. Tog en tur till Second Hand i eftermiddags för att kolla om dom hade något lämpligt, ibland kan man ha tur. Men inte i dag. Det blir nog till att ta nån gammal trasa som hänger i garderoben. Har varken tid eller lust eller pengar till att åka ut och försöka hitta någon klänning. Kanske kan ta och se mig om på nätet...

Nä, nu ska jag återgå till festprogrammet och sen ska jag sova!

Kolla in till mig i morgon för då börjar min tävling, runt 20-tiden tror jag bestämt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0