Bara en kortis

I dag blir det inte något längre blogginlägg. Jag har inte tid. Måste förbereda inför torsdagen då jag och barnen åker hem till husvagnen, hem, vad  konstigt det lät men det kändes helt naturligt :) Vi ska vara borta i 1 1/2 vecka så då kommer bloggen vara mer eller mindre död, om inte internetet har kommit igång där borta. Vi får väl se!

Dom sista dagarna har jag ägnat åt planering. Planering av en viss bröllopsfest och en mindre sammankomst när min mormor blir 85 år UNG. Det krävs mer än vad man tror för att få ihop en bra fest, men det är kul :)

Stackars Wilhelmina har varit sjukt tråkig idag, trött och grinig. Det är väl sviterna efter hennes feberdag igår. Wilgot blev ju lite lått uttråkad idag när syrran inte alls ville som han så det fick bli en cykeltur i blåsten så han fick ut lite spring ur benen.

Nä, nu hinner jag inte mer. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0