Vårpyssel!

Efter julen har åkt ut åker våren in, samtidigt som det snöar utanför fönstret.
Jag och Wilgot tänkte hjälpa våren lite på traven så vi satte igång med ett arrangemang som skulle få äran att pryda vårat köksbord.
Vi blev så nöjda så i morgon pysslar vi ett liknande och ger till mormor. Kanske kan det pigga upp henne lite. Idag var hon arg när jag pratade med henne för personalen säger att hon blir bättre men själv tycker hon att hon har lika ont. "Det är väl för f-n jag som har ont eller!" sa hon och det är det ju faktiskt...


Mitt i skapandet


Det färdiga resultatet! Mycket nöjda och mysfaktorn är hög med
ljusmöjligheten. Vill man kan man ju fylla ljushållaren med vatten och
vips, så har man en damm!


Nä, nu går jag och Wilhelmina och sätter på potatisen så vi snart kan festa på hemmagjorda pannbiffar i champinjonsås. Som om inte det vore nog så har vi massor av Hem till gården att titta på också!!! Vilken supermiddag det kommer att bli! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0