Skitlänge sen verkligen...

Sedan jag var här sist! Jag har haft massor att göra; ta hand om mamma, klädbytardag, campingletande, trädgårdsarbete och hushållssysslor bland annat :)

Vi har ju klädbytardag på lördag och då hade jag tänkt att sälja lite, jag hade ungefär en bananlåda med kläder. Nu när allt är struket och vikt så har det slutat på 5 bananlådor, två papperskassar och lite leksaker, imorgon ska jag gå igenom ytterkläder och skor så får vi sen se vart det slutar. Varför blev det så då? Jo för att mamma är här. Hon undrade vad jag hade i alla dom andra bananlådorna och jag sa att det var barnkläder jag sparat. Varför undrade hon och jag svarade naturligt vis att det var till vår framtida nummer tre. Mamma tyckte jag skulle spara bara det allra viktigaste tex kläderna som både Wilgot och Wilhelmina åkt hem i från BB, så nu har jag bara 1/2 bananlåda full med kläder som ska sparas. Allt det andra är till salu! Först tyckte jag att det var skitjobbigt men nu känns det faktiskt ganska bra! :) Och om jag får sålt en del kan jag ju köpa nya kläder till barnen för vinsten och det blir ju kul!!!


En liten del av kläderna som har sorterats, en del spara, en del släng
och en del säljas


Tur att mamma är här och kan hjälpa till annars hade jag aldrig
hunnit klart tills på lördag.
Jag kallar hennes hjälp för terapi- eller rehabiliteringsarbete ;)


En del av det som ska säljas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0