Ska bli matskribent :)

Idag, just nu iallafall, får det bara bli en liten kortis för jag ska snart titta på 1 unge i minuten på TV 4 :) Kan inte hjälpa att jag är väldigt avundsjuk på alla som ligger och strax ska föda barn. Jag vet att många tycker att det är det jobbigaste programmet på hela veckan då det väcker otrevliga minnen men för mig är det det mest underbara i denna värld. Att få bli ett med sin kropp och få ett makalöst resultat av några timmars hårt arbete som på något sätt sköter sig själv, magiskt! Kan iochförsig bero på att jag haft två lätta förlossningar, den första på 4 timmar och den andra på 2, från första etablerade värken tills mina små godingar var ute ♥ Ingen bedövning har heller behövts, provade ett andetag lustgas med Wilgot men det kunde ju fullkommligt kvitta ;)
Jaja, får berätta mer om dessa trevliga händelser vid ett senare tillfälle!

Jag ska ju bli matskribent på denna bloggen och dela med mig av härliga recept, så ta och kika in här!

http://matetc.wordpress.com/

Kommentarer
Postat av: ♥anna♥

Kul att du är med!

2011-03-14 @ 21:57:53
URL: http://storasyrran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0