Det bästa du lagat på länge!

Så lät Lasses utlåtande över dagens middag! Och i nästa andetag sa han; och du lagar ju alltid bra mat, förutom när du lagar sånt där konstigt...
Jaja, man får vara nöjd över det lilla. Sjukt gott var det! Nästan som om det vore kocklagat :)


Hemmagjord pannbiff med svampsås, kokt potatis, morötter, ärtor,
sallad och lingonsylt! Tillsammans med Hem till gården kan det inte
bli så mycket bättre!
Vill ni ha ett spännande program att titta på om dagarna så titta för sjutton gubbar! Är det något ni undrar över är det bara att höra av sig för jag kan det mesta och är det något jag inte kan så frågar jag mamma och om hon inte kan så frågar hon i sin tur mormor ;)

Kvällen har ägnats åt Lotta på Bråkmakargatan. Wilgot läser inte längre sagoböcker på kvällen utan han ska ha en kapitelbok utan bilder läst för sig, för läsa själv det kan han inte, än... När jag frågade varför han inte ville läsa en bilderbok så svarade han; jag gör mycket bättre bilder själv! Vart då frågade jag, ska du rita dom imorgon då eller? Nej sa Wilgot, jag gör dom i huvudet. Duktig kille, precis det som läsning går ut på :)
När barnen väl var i säng kollade jag och äkte maken på campingar som inte är allt för dyra att ställa upp säsong på, men det är svårt. Vi vill inte ha för långt hem och har en begränsad budget, samtidigt som vi har vissa krav...
Campingtips mottages tacksamt!
Sen blev det dags för Sveriges mästerkock men det blev inte så mycket sett. En kompis ringde och ville ha lite hjälp med att skriva på sin dator. Och då ringer man mig, tydligen. Men nu är allt löst, via telefon, och bra blev det också!
Nu tänker jag gå och kolla på TV, undrar om det är Fuskbyggarna?!? Förra veckans avsnitt utgick ju, någon som vet varför? Om det inte går finns väl alltid något annat att titta på och det viktigaste av allt just nu är: skynda sig att klä av sig och krypa ner i sängen, för då slipper man kvällspromenaden med hundarna :)
Tyvärr älskling, jag har redan gått och lagt mig ♥

Sov gott, vi ses imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0