Det är stressigt att bedriva sjukhem :)

Det tar tid att ta hand om sin sjuka mamma, men det är det värt! ♥
Fast jag tycker att jg hunnit med en hel massa ändå, även om jag inte bloggat så mycket för mamma tycker jag är tråkig när jag sitter framför datorn och förresten har ju hela bloggrejen strulat :)

Men jag får väl göra en rapporteringslista på vad jag har gjort sedan jag sist gjorde ett respektabelt inlägg :)

  • Satt extrastaket runt hela trädgården så nu slipper vi ha julgran, trädgårdsstenar och golvplankor som rymningsbarriärer OCH förhoppningsvis så kan vi i fortsättningen ha Tage ute, utan att grannen måste komma hem med honom ;)

Så här såg det ut strax efter att det uppdagats att vi har en
utbrytarkung i familjen:)

  • Beskurit träd

Innan


Efter, bara 5 träd kvar...

  • Haft kakkalas :)

Allt åts upp!


Tänker dock inte berätta hur många vi var som delade på det ;)

  • Gått promenader och tränat diverse övningar i massor!
  • Lagat god mat

Mina supersmarrig morötter! Kommer recept snart!

  • Kollat på film


  • Bestämt pris i tävlingen jag vann hos Johanna

Den här blev det med vårat efternamn då förståss!

  • Vunnit en annan tävling!

Det här var priset!

  • Har fått ett fotouppdrag, till!

Kommer få fota annat än äpplen framöver :)


Hunnit med massor mer men detta är ett axplock av mina senaste dagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0