Är så jäkla nöjd! :)

Vill bara säga TACK SUSANNE! Tack för att du låter så duktiga elever komma till ditt företag och träna sig!
Idag har jag varit och gjort iordning mina naglar som var sjukt långa. Martina var snäll och tog barnen eftersom Lasse jobbade och sedan åkte direkt på fotbollsmatch, livsviktig antagligen, eller årets match eller något sånt...
Jag visste att en elev skulle göra mina naglar och då visste jag även att det var halva priset men dom här naglarna skulle jag LÄTT kunna betala fullpris för! Jag är så jävla nöjd!!! Jag har aldrig varit så nöjd med mina naglar förut :)
Sara hette eleven och hon var lätt att prata med, serviceinriktad och glad förutom att hon var skicklig och otroligt noggran, så av mig för hon MVG! Allt detta också ska hon fortsätta att utbilda sig till sjukgymnast och lägga naglarna på hyllan... Snacka om att "slösa" bort en talang :( Vem ska då ge mig snygga naglar?!? ;)






Kommentarer
Postat av: Zåphija

Ja Lovisa!!!

Livsviktig match...det är ju DM förtusan.

2011-03-11 @ 22:01:55
Postat av: sara

Vad kul att du blev nöjd! :) är du intresserad av att komma igen så kommer jag jobba hos susanne i sommar. :P

2011-03-15 @ 18:27:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0