Vad tusan!

Är klockan redan så mycket?!? Götapetter...
Efter en mycket händelserik och spännande dag ligger nästan hela familjen i sina sängar och sover, utom jag då förstås. ;)
Trots att Lasse blev väldigt sen hem så hann vi sitta ned tillsammans i några minuter och skratta tillsammans (trots allt) eftersom vi fick på American Pie 2. Underbara filmer allihop!

Idag har vi varit på äventyrslandet och förlustat oss lite och kvällen ägnade vi åt gräsklippning. Jag kan nästan sätta pengar på att våran gräsmatta har växt. Då menar jag inte att gräset blivit längre, för det hade det ju också så klart, utan jag menar att ytan har blivit större för så lång tid som det tog idag det har det aldrig tagit tidigare!

Morgondagen ska vi ägna åt lite husmorsuppgifter såsom vinbärsgele och syltade kantareller och givetvis, jordgubbar! :) Blir lite ledsen när jag tänker på att jordgubbssäsongen lider mot sitt slut och hur ofantligt fort det gått!
Så med en liten tår i ögat går jag och lägger mig.

Och skitungar där ute, akta er, för inatt kanske jag tar er! Det är inte bara jag som har ögonen på er! Bara så ni vet!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0