Näe, det var väl det jag visste...

Näe, någon sovmorgon blev det inte :(
Men vad hade jag väntat mig... Och nu dröjer det många veckor innan nästa chans. Jag älskar Svenska Foder nästan lika mycket som Lasse. Men vi har ju varsitt biopresentkort som ligger och väntar på oss, ska bara hitta en kväll som funkar för oss båda och en lämplig barnvakt. Någon som vill ställa upp?
Presentkorten låg i en julklapp inslagna av oss själva på vår bröllopsdag. Det var vårat värdpar, Jocke och Stina, som inhandlat dom och sedan gav oss dom i julklapp. Tackar! Vet inte när vi var på bio senast. Jo, det vet jag förresten. Det var i april/maj 2009, vi såg Baksmällan och det enda jag tänkte på var; nu går vattnet, det vore så typiskt... Men filmen var bra, det har jag tagit reda på i efterhand :)

Idag har jag varit trött hela dagen eftersom jag har haft besök i min säng i natt. Wilhelmina fick jag hämta vid midnatt, hon är supergrinig och småförkyld, Wilgot hakade på mig in strax efter två efter ett kisseri-besök. Jag visste inte vad klockan var och trodde den var runt fem, därför tillät jag han att följa med. Han har varit torr hela natten! Och bajsat fyra gånger idag. Det är stort för våran Wilgot!
Vi har varit hos svärmor och ätit mat idag. Fläskfilé, sås och potatis bjöds det på, mycket delikat. Till efterrätt var det tårta. Barnens kusiner var också där så barnen har haft en rolig eftermiddag, nu sover dom så sött och det ska jag också göra snart. Efter farmorbesöket åkte vi hem och spelade spel, ja inte Lasse förståss. Han såg på fotboll. Årets match antar jag...
Till avslutningen av bonde söker fru, via datorn, åt vi en smarrig ostbricka med världens gulligaste marmelad, om nu marmelad kan vara gullig. Döm själva! Nu ångrar jag mig, för nu står den mig ända upp i halsen. Därför, går jag och lägger mig nu!


Ser ni dom små, små marmeladburkarna? Visst är dom söta!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0