Kändistrimmad :)

Vet inte om jag skulle rekomendera denna hundtrimmare, inte till Norfolkterrier iallafall ;)
I och för sig så blev allting bättre än vad det var förut. Man såg knappt vad som var bak eller fram på hunden, eller vad säger ni? :)



Kändistrimmaren var självaste "Biggest Loser-Rune", så Tage tyckte det var skönt att åka till honom och bli trimmad. För han vet ju hur det är att bära på ett par extra kilo, i Tages fall, hekton. Men nu har Tage bestämt sig, han ska bli lika snygg som Rune, men han skiter i att gifta sig för det tycker han verkar jobbigt. Det överlåter han på andra ;)
När jag kom för att hämta Tage så skulle Florence gå och se efter om han var klar, det enda jag hörde var "Herregud!", då tror man ju att hunden bara har ett öra, tre ben och ingen svans. Men det var bara mängden päls som hon reagerade på, den på golvet alltså...
Rune är säkert duktig på sådana raser som han själv fött upp eller trimmat mycket förut. Men en envis terrierboll, det blev för mycket för Rune. Jag fixade det sista själv hemma, med mycket godis så gick det. En Norfolk ska nämligen inte ha tofsar/bollar på öronen, dom som har det är en hund av märket P-U-D-E-L  ;)


Nu ser man honom iallafall, men öronen är inget vidare...






Tage före


Tage efter.
Och NU är jag helt SÄKER på vilket som är fram och bak!

Kommentarer
Postat av: ♥anna♥

Oj jösses vilken skillnad!

2011-01-27 @ 17:20:53
URL: http://storasyrran.blogg.se/
Postat av: Anna-Karin

Åh, vad fin han är den killen!!!!!!

2011-02-14 @ 22:18:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0