Filmtajm :)

Så här mycket film har jag inte sett på länge. Och jag har inte ens nästan somnat.
Igår såg vi  En julsaga och idag har vi sett The back-up plan och alldeles nyss avslutade vi She´s out of my leage.
Alla riktigt sevärda :)



She´s out of my leage handlar om Kirk som är en 5:a, han jobbar som säkerhetsvakt på en flygplats. En dag träffar han Molly som är en festfixande 10:a. Med hjälp av hans inte alltid så kloka vänner och hennes bitchiga kollega finner dom varandra och det händer en massa tokigheter, riktigt rolig :)


Också bra, men Lasse tyckte den var sämre så det kanske mer är
en tjejfilm...


Sämst av dom tre men helt klart sevärd. Wilgot tyckte den var bra
och häftig, fick dock berätta för honom vad dom sa. Han fick hämta
sin vattenpistol, som han gör när det är någon som är dum, ett par
gånger. En julfilm varje jul är ett måste!

Nä, nu ska jag gå och "kissa" Wilgot så det inte blir någon blöt överaskning i natt. Efter det ska jag gå och sova, jag har blivit lovad sovmorgon imorgon. Undrar om han minns det i morgon bitti...

God Natt allez!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0