Det går så jääkkklllla trögt...

just nu på min lilla blogg. Inte med själva skrivandet utan det är "tittarsiffrorna" som sviker. Vilket är väldigt tråkigt, men det är väl bara att inse att man är sjukt ointressant och skriver som en kratta...
Kanske skulle börja skriva i ett kollegieblock istället så folk slipper läsa mitt dravel.
Det "roliga" är att när jag gör mig till och försöker skriva något roligt, fyndigt och intressant, då går det som sämst. Men när jag skriver om jordgubbar från Ägypten, då minsann hittar läsare hit.
Kanske borde ge upp hela bloggandet...

Kommentarer
Postat av: erika

men va f**n, det ska du inte göra.. ge upp bloggandet. Nu har jag ju äntligen lite bättre uppkoppling så jag i alla fall emellanåt kan ladda upp din blogg och läsa...

-ja får la bli litte bättre på att komentera...

2011-01-26 @ 22:44:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0