Att det ska vara så svårt att komma på en rubrik...

Det är konstigt. Det står helt still i huvudet. Inget klokt eller ens roligt kommer upp. Nä, det måste ju betyda att man har ett rätt ointressant liv just nu...

Jag får väl göra ett sånt där "det här är jag glad för"-inlägg, för jag har inte någon lust att presentera mig själv idag.
Ialla fall; det här är jag glad för idag!
  • Att barnen har varit på superbra humör hela dagen
  • Jag och Wilgot har haft 2 mysiga timmar med superfilmen (ironi) Göta Kanal 2
  • Att Lasse kom hem innan klockan 19
  • Maten blev faktiskt jättegod
  • Att bästaste Linda med Olle och Petter har varit här på förmiddagen
  • Att jag och Lasse har hittat en biofilm vi båda vill se
  • Att Martina her erbjudit sig att ta barnen i mitten av januari
  • Att livet faktiskt verkar gå frammåt
  • Och till sist, imorgon ska vi till mormor och fira jul!
Men jag är inte glad över att Erika har vinterkräksjukan för nu blir det ingen tävling för Wilgot och Lussan
imorgon :( Men vi tar igen det 22 januari istället. Fast enligt vissa är inte Erika sjuk, hon är bara klen ;)
Men jag väljer ändå att säga, krya på dig kompis! Puss! ♥

Klena Erika ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0