Att den dagen...

skulle komma, det visste jag. Men så snart!!! Han är ju bara tre...

I dag när Wilgot skulle åka till barngymnastiken slog han i sitt huvud i bildörren.
Jag sa att han gjorde det bara för att han blivit så stor.
Wilgot frågade om han blivit himla stor, ja sa jag.
Jaha, sa Wilgot. Då ska jag flytta hemifrån.
Ska du det i dag frågade jag, och jodå, det skulle han göra idag.
När jag frågade vart han skulle flytta svarade han: till Afrika.
Usch, det blir långt när vi ska hälsa på :(

Men han ligger i sin säng här hemma nu och sover, för det blev några mindre förändringar i hans planer. Han skulle vänta med att flytta hemifrån tills han blev ännu större kom han fram till i bilen på väg hem. Jag frågade om han fortfarande skulle flytta till Afrika. Men det hade ändrat sig även på den fronten. Nu skulle han bo i vårat hus som bara skulle vara hans. Tillsammans med honom skulle morbror Jonas och Emelie bo också Olle och Emilia, i HANS hus...
Det svänger fort i vilda västern ;)

För min del får gärna mitt lilla ♥ bo kvar hemma hos oss läääänge...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0