Äntligen!

Nu har det mesta rullat igång som vanligt igen och i morgon börjar äntligen barnmusiken! Och i dag har ZUMBAN börjat! Jösses vad folk där var! Men vad roligt vi hade! Hela jag är bara glad nu! Men jag har sjukt ont i armarna och förstår inte varför, benen är som spagetti och det var nästan lite svårt att köra hem. Huvudet är helt färdigt så det bästa jag kan göra är nog att gå och lägga mig och SOVA!
Imorgon blir det nog en tripp till Skövde för att lämna in den j--vla TV som nu också börjat krångla, ska snart inte ha några teknikprylar över huvud taget :(

Till sist:
Martina! Du missade något i dag! Det var hur kul som helst! Om herrn inte behagar vara hemma nästa torsdag skickar jag dit Lasse, för du ska med!!! Så det så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0