Nu får jag skärpa mig!

Nu har vi varit hemma i en vecka och jag har fortfarande inte rapporterat om Fuerteventura.
Dåligt!
Men det har faktiskt en orsak.
Hur roligt skulle det vara att läsa om en semester utan att kunna kolla på ett enda kort? Det är nämligen så som det skulle få vara här isåfall för min dator vill inte ha några kort från min kamera.
Den säger bara nej tack, artigt men bestämt. Men det finns kort vill jag lova, nästan 700!
Det blev ju lite "roligare" att fota när man fick ett fint vidvinkel- och macro-objektiv av sina ♥ i födelsedagspresent där nere :)
På söndag säger förhoppningsvis datorn jatack till korten igen och då får ni en rapport, den ligger bara och väntar på att få publiceras, så fort det finns lite bilder att tillgå.

Denna veckan är det mest städning som står på schemat för det är en födelsedagshelg. Lasse fyller hela 33 år på fredag och det ska firas med pompa och ståt. Jag har redan börjat fundera på hur jag ska utforma tårtor och liknande. Någon som har ideér? Det mottages tacksamt. Jag funderar på ett hästhuvud eftersom han gillar hästar så mycket ;)

Nä, nu ska jag gå till min bästa vän, crosstrainern!

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0