Nu börjar han gå för långt!

Vet inte om han är stackars hund eller jävla hund.
När han äntligen har slutat med rännandet från dörr till dörr, ylar inte fullt så mycket längre och har även ätit tre bitar torrfoder, då börjar han med en annan nyck.
Jag vet att Kråkan (en av Tages alla döttrar) anser att man får vara rätt så jobbig om man är så bra som hon tycker att hennes pappa är men jag undrar om detta verkligen är okej?!?

Vi var i köket när katten kom in, hon och Tage flög, som vanligt, i luven på varandra, dock med kärlek. Låtsasslagsmålet flöt på som det brukar, Tage skäller och Wilda gör krumbocksprång rätt upp i luften.
Nästa gång jag tittar ner på golvet får Wilda en grundlig tvätt av Tage och spinner njutningsfullt, så gulligt tycker jag och Wilgot.
Vi skyndar oss efter videokameran för att fånga detta härliga ögonblick. När vi kommer in i köket håller vi på att få hjärtat i halsgropen för detta härliga ögonblick ville vi absolut inte filma.
Tage var i fullgång att tillverka katt-valpar! Och Wilda? Hon njöt än mer njutningsfullt...


Wilda

Kommentarer
Postat av: Kråkan

Nä, där går gränsen.

Skärpning pappa!!!

2011-02-21 @ 01:12:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0