En bra söndag :)

Efter 24 timmar av surhet så är nu humöret på topp!
Kan egentligen inte säga varför jag varit på dåligt humör men så har det varit. Det känns bara som lite för mycket ibland...

I går kom Martina med blommor och en tidning och bara det gjorde mig på bättre humör :) ♥



Sen kom Wilgot och jag överrens om att vi ska vara kompisar och att han ska lyssna på mig, alltid! Det bidrog också till en humörförbättring. Redan när jag vaknade i morse så kände jag att detta skulle bli en bättre dag.

Eftersom Lasse jobbade idag så bestämde jag och barnen att det var dags för ett bad. Kollade badhusets öppettider och det var stängt! Sen när är badhuset stängt på söndgar?!?
Som tur var så hade Lidköping öppet. Vi hade aldrig varit där och jag måste säga att jag blev glatt överraskad :) Rutchkanan är flitigt använd vill jag lova, det blev säkert 200 åk var för barnen. Allt åkande resulterade i ett Pinnochio-plåster och ett flertal skrubbsår. Wilhelminas för att hon ramlade men Wilgots var "utslitnings-sår" ;)





Efter 3 timmar i vattnet, en kortare fikapaus och en skön stund i bastun så hade jag två sovande barn med varsin klubba i munnen i bilen :) Jag VET att det inte är lördag och vi brukar faktiskt hålla oss till enbart lördagsgodis men igår var det ingen i våran familj som hade det rätta humöret för att äta godis så vi sket idet! Vi tar igen det i kväll!!!

I morgon blir det eventuellt en tur till öppna förskolan om alla är friska och krya, om inte så fortsätter jag att fota äpplen, ett projekt som jag snart ska berätta mera om...


Mitt fotoäpple :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0