SKÄRPNING!

Jösses vad länge sen det var jag skrev här! Tillvaron har gått i ett så jag har inte riktigt hunnit med allt som jag borde hinna med. Och då har bloggen hamnat rätt så långt ner på listan, men nu ska det bli ändring vill jag lova!!!
I dag har jag och barnen varit på Barnens Hus i Tidaholm tillsammans med grannarna. Det blev väldigt lyckat och barnen hade skitskoj. Varken Wilgot eller Wilhelmina har sovit på hela dagen, inte ens i bilen hem! Så dom var inget svåra att lägga i kväll ;)
I eftermiddags var det återigen dags för barngympa och till Wilgots stora besvikelse är det bara en gång kvar innan sommaruppehållet. Det kunde blivit en tur in till sjukhuset idag men som tur var gick det bra. Barnen skulle hänga i ringarna och svänga sig fram och tillbaka. Wilgot är en av dom minsta och ringarna var ganska högt upp men han fick tag på dom, när han svänger sig som bäst så tappar han taget och faller handlöst bakåt och slår huvudet i golvet så det schongade om det. Det hela resulterade i en rejäl bula och lite vätskeförlust genom dom stora tårarna som rullade nerför hans kinder... Jag ska ändå gå och väcka honom om en stund och kolla så han mår bra, han ska ju ändå kissas...

När vi kom hem från gympan var tanken att maten skulle stå på bordet, det gjorde den inte... Varma mackor skulle Lasse fixa men det blev jag som fick stå för det. Då kunde vi ju lika gärna ätit någon riktig mat ju! När det ändå var jag som fick laga den :) Nu ligger latmasken i soffan och kollar på fotboll och jag har ÄNTLIGEN fått tillgång till datorn! Jag har ju tänkt blogga i flera dagar men har aldrig kommit datorn tillräckligt nära ;)
Snart ska jag också gå och lägga mig så jag är pigg och utvilad för morgondagen då ingenting står på schemat. Borde egentligen städa inför framtiden men det är ju så jävla tråkigt!  börja jobba sluta jiddra!!! jaha där kom Lasse och la sig i...
Jag säger så här; det han inte vet har han inte ont av med andra ord räcker det att flytta på några saker så tror han att jag har städat, han är ju liksom karl! Och sen säger jag; hellre lite skit i hörnen än ett rent helvete!
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0