Jaha,

det är väl typiskt! När man kommer hem från zumban som för övrigt inte var någon zumba utan gubbgympa på grund av att zumbafrökens föräldrahem hade brunnit ner/upp, då är datorn upptagen så jag kunde inte blogga! För Lasse skulle kolla på film, med Wilhelmina på magen!!! Klockan var över nio och då ska hon sova så att jag kan greja i fred. Hon har väldigt svårt att somna på kvällarna nu, vet inte om det är seperationsångest, nattskräck, mörkräddhet eller bara ett sketet infall. Lite småjobbigt iallafall att höra henne gråta sig till sömns :(

I går var i vilket fall som helst en STOR dag på många olika plan :)
  • Min likabehandlingsplan korrekturslästes och fick godkänt
  • Wilgot cyklade hela vägen till Öppna förskolan och sedan hem igen
  • Wilhelmina har lärt sig att läsa även om hon fortfarande bara läser tyst. Hennes första val blev Hänt Extra :)
  • Det var dagen förde dagen med stort D, husvagnen kommer hem, idag alltså!
  • Martina kom förbi med superhärliga mössor till mina barn! Tack snälla!
  • Och sist men inte minst; WILHELMINA KISSADE PÅ POTTAN!!! Även om hon förnekar det, även fast vi visat henne beviset säger hon envist Nej! om vi frågar henne om det kom kiss i pottan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0