Taktkänsla och kordination, inget för mig...

I dag har jag varit på zumba med tjejerna. Sjukt svårt! Iallafall om man inte har vare sig taktkänsla eller kordination...
Alltså, det går ju bra att rulla på höfterna men sen ska man ju röra på armarna, SAMTIDIGT! Det bara går inte, plus att man ska göra det i takt till musiken. Måste vara en kille som uppfunnit zumba, precis som högklackade skor :) Men vi hade väldans roligt, vi fyra längst bak. Det blir nog ett återkommande torsdagsnöje... för innebandy-killarna på läktaren ;)
Jäkla Lasse! Han kom just in och frågade om det är så här man gör och gjorde ett par perfekta steg. På min fråga hur han vet det svarar han bara: har väl sett reklamen. Det är inte rättvist, jag vill också kunna bara genom att titta på :(

Nä, nu ska jag gå in och titta på fotboll med min kära make, gääässppp.

Imorgon blir det barnmusik och på eftermiddagen ett kulturellt inslag, en teasterföreställning vid namn Pomelo- den lilla rosa elefanten. Kvällen avslutas, inte med en teater-supé, men likväl med ett konditoribesök. Inte illa!

Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0