Nu är dom på gång!

Nu har jag ÄNTLIGEN fått in lite bilder på datorn! Så nu ska här göras tackkort till alla gäster och personal som var med och förevigade mitt inträde till Stjern-världen. Kort beställdes i går kväll så jag hoppas att dom kommer i slutet av veckan, det blev 246 stycken och 4 förstorningar allt till ett pris av 164 kronor. Billigt tycker jag. Men att det ska behövas så många kort när det bara var 60 gäster och 5 i personalen, kan ju bero på att jag inte kan ha tackkort som normala människor utan måste ha något orginellt. Jag har en tanke om hur dom ska se ut men vi får se om det blir som jag tänkt mig i slutändan... Det ända som är spikat är att det blir rosa, grått och blått som färgtema eftersom det har varit en röd tråd genom hela bröllopet och en massa kort till var och en. Resultatet kommer du kunna se här när det är klart, mitt mål är att ha ute dom innan 10 oktober :)

Förresten, Wilhelmina är också på gång! Igår slängde hon sig handlöst ut för rutchkanan alldeles själv, fortsatte med att ge oss slängpussar och avslutade dagen med att GÅ, ja du såg rätt, 6 steg, UTAN att hålla i någon! Återigen ÄNTLIGEN! Det är min tös det!


Detta är en av alla bilder jag framkallat. Visst är vi fina, kan ingen ana vilka missöden som vi hade med klänningen

Ett av alla kort som framkallades. Visst var vi fina! Där kan man inte ana att vi hade vissa missöden med klänningen innan bröllopet :)



Buketten som jag själv band. Den innehöll hortensia, kvistrosor, vanliga rosor, blåklint, brudslöja och en kvist myrten som sägs ge tur i äktenskapet, och det har ju faktiskt börjat rätt bra ;)



Här är ringen som vi själva designat



Här följer pappa mig in till Lasse. Och det var inte frågan om något kvinnoförtryck utan min pappa var mitt stöd, precis som han var innan och även efter!



Visst är min Lasse stark, men han hade ju kunnat ha en tyngre brud ;)



En present från möhippegänget som dom tyckte att vi behövde. Sexgalningar allihopa som var med tyckte jag det verkade som!



Här kommer vi i våran farkost. Det bästa på hela dagen tycker jag! För då var det svalt! Lyckades pricka in sommarens hetaste dag.



Här håller bruden tal till sin nyblivne make, inget kan hon göra som normalt folk. Det brukar ju vara mannen som håller tal till sin fru. Det Lasse och många med honom blev förvånade över med mitt tal var att jag kunde så mycket fotbollstermer, men det är ju det enda han förstår!



Ska föreställa vals, men vi försökte iallafall!




Kommentarer
Postat av: ♥anna♥

Kul att du börjat blogga! Fina bilder från bröllopet!

2010-10-01 @ 16:37:59
URL: http://storasyrran.blogg.se/
Postat av: Johan Areskough

Tack för de fina orden under bilden. Pappa.

2010-10-03 @ 17:13:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0