...

Jag hinner knappt med!
Det är så himla mycket att göra nu, Lasse jobbar som en galning och är nästan aldrig hemma. Och när han väl är ledig så är det antingen fotboll eller bowling. Och här hemma går det i en rasande fart, en massa måsten som bara läggs på hög.
Ullaredsresa som blev inställd *panik*, Wilgots kalas om en vecka. Det ska städas, tvättberget är enormt, trädgården förfaller, bilen är skitig och går dessutom sönder när man som minst behöver det. Och till på råga på allt började jag riva tapeter i sovrummet för ett par dagar sen och det är såååå tråkigt! Jag hade tänkt att vi skulle måla väggarna men då säger min pappa att det blir nog inte bra utan vi borde tapetsera. Ja men! Då blir det ju inte så enkelt och billigt som vi tänkt ju... Men då tar vi väl pappa till hjälp.

Nä, idag hade jag inte alls något skrivarhumör, näsan rinner och huvudet är alldeles tomt. Jag som har varit så sugen på att uppdatera bloggen dom sista dagarna men nu vill det sig inte alls :(
Imorgon ska jag göra ett tappert försök på att få in några bilder så det händer något här, jag fattar verkligen inte hur man gör! Men hur svårt kan det vara egentligen...

Till sist ska ni få ett recept på ljusa chokladbollar, chokladbollar är för oss lika med fredagsmys!

Ca 25 STORA!

200 g margarin
3 dl socker
8 dl havregryn
3 msk vatten
7 msk oboj eller oboy daim
1 ägg

Allt vispas med elvisp och rullas sedan till ganska stora bollar. Vändes i pärlsocker eller kokos eller något annat gott tex. strössel eller nötkross.
Hoppas att det smakar, här är det en stor succé!!!

Kramar till er alla och envar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0