En Torsdag, nästan som alla andra...

Idag har vi varit och firat pappa på hans 59:de födelsedag, dock en dag för tidigt. Imorgon börjar ju våran fullspäckade helg med en STOR klädbytardag, nästan 50 stycken ska vara med!

Jag skulle nu i kväll laminera lite till morgondagen men lyckades givetvis få plasten åt fel håll så det blev bara kladd av alltihopa och det fastnade i maskinfultordsombörjarpåjochslutarpåävul! Men förhoppningsvis löser det sig med en annan maskin imorgon och pappa kan nog laga min. Kanske att jag själv klarar det när jag lugnat ner mig lite grann...

5 bananlådor och en papperskasse har jag till försäljning och hoppas givetvis på att inte ha något med mig hem igen.

Imorgon ska man bli radiokändis, återigen, man har ju liksom varit med på radio förut :) Radio Skaraborg ska intervjua mig imorgon ang. klädbytardagen någon gång mellan 11 och 12, intressant.

Mer rapporter om detta kommer och förhoppningsvis lite kort också!

Vi hörs. Godnatt på er alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0