Syndat...

I dag har jag syndat... Jag tog en av Wilgots kvarvarande chokladbollar. Ajabaja! Men alla kan vi hamna i den fällan men nu får det vara nokk! Men jag skyddar mig själv från det dåliga samvetet med att hade jag inte tagit den så hade jag fortfarande legat kvar i soffan och sovit, för där var där jag var :) Lasse kom hem från jobbet och sa att han kunde ta med barnen till farmor så kunde jag vara själv ett tag och göra något roligt, typ måla tånaglarna, rulla tummarna eller storsäljaren plocka navelludd;). Jag sov. Antar att det var behövligt, har varit sjukt trött idag. Säger nog inget till Lasse...

Imorgon tar vi nya tag och städar, lite iallafall. Ska ha kalas nummer 3 på lördag fast det är ju iochförsig onödigt att städa eftersom gästerna är mestadels barn ;)

Nu ska vi njuta av våfflor bakade på vetemjöl (hör och häpna, brukar ju baka på rågmjöl) med hemgjord jordgubbsylt och vaniljkesella!




Här är luddet som jag hittade i naveln ;)



Vilgots superba chokladbollar med smak av daim och o´boy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0