Nu går det nog bara utför...

Nu rasar denna kvinnas kropp! Brösten hänger, magen är slapp, djupa orosfåror i ansiktet, mörka ringar under ögonen... Allt det kan jag ta, är ju faktiskt inte 20 längre och har burit på 2 barn och oroar sig för dom. Klart kroppen tar stryk, men dagens upptäckt är inte ok! Jag har hittat ett grått hårstrå! Kolla själv!!!




Såg ni? Inte okej!
Det värsta är att det var inte länge sen jag färgade håret och ändå fick jag en otrevlig upptäckt. Ska man behöva använda sig av "täcker-grått-hår-till-100%"-färg nu, när man precis har klivit in i 30-talet? Som sagt, inte okej! Undra vad som härnäst kommer haverera på min kropp, ögonen kanske, så man behöver glasögon. Men hellre det än ett grått hårstrå!

Det är inte bara jag som havererat här i huset i helgen, igår havererade spindeln... Vilken spindel undrar du då, jo Wilgots fantasispindeltårta.
Satte in den i kylen målad och klar med 8 långa ben tillverkade av flätat godissnöre och tog ut en kladdig tårta ståendes i en härva av godissnören, spindeln var benlös. Wilgot försökte rädda situationen genom att säga att det är ju ett spindelnät mamma. Men mamma godtog inte det utan försökte sätta dit benen igen, det blev sådär... När jag bar in tårtan sa några personer "Åh, titta en pippi-tårta". Med andra ord lyckades jag nog inte riktigt denna gång, men den var god för det blev så gottsom taberas.
Och det viktigaste av allt, Wilgot var nöjd! :)



Spindeln i sin forna glans, innan haveriet...



Som sagt, Wilgots fantasispindel



Bra gjort av en kille som inte ens är 3 ;)

Kommentarer
Postat av: ♥anna♥

Vilken mysig tårta! Hoppas Wilgot haft en bra födelsedag! Såg allt ballongerna som hängde utanför ert hus idag! =)

2010-10-02 @ 20:39:37
URL: http://storasyrran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0