Nu är hösten här...

Nu har hösten kommit.

För nu har vi ställt in husvagnen.

Det är inte bara vi som verkar gjort det idag för det har varit massor av husvagnar i omlopp.
Så nu får man längta till sista helgen i april, för då kommer den ut igen!
Fast först ska vi klara av en massa saker däremellan. Vi börjar med att Wilgot fyller 3, imorgon! Usch, vad tiden gått fort men vad roligt vi haft under tiden :)
Sen börjar det ju närma sig våran Egyptentripp, två veckor i solen... All inclusive och ingen Lasse ;) Ska bli väldans skönt. Idag har vi gjort ett inköp inför resan, det blev en Brio syskonsulky av äldre modell men den fyller dom funktionerna vi var ute efter. 30 november 8.00 lyfter vi från sverige, jag och barnen längtar :)

När jag hämtade husvagnen idag såg jag ett litet tecken på att hösten inte har oss helt i sitt grepp, nämligen lupiner i full blom. Jag var tvungen att plocka några bara för att få lite mindre höstkänslor...


Efter flera timmar i bilen utan vatten var dom inte lika fina :) Men dom är ju ändock i full blom!

Imorgon ska vi fira våran lilla prins hela dagen!
Vi hörs, för nu ska jag gå och laga mat så nu hinner jag inte mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0