Duktig!

Jag tycker att jag är riktigt duktig, när jag vill... Jag klappar mig på axeln och berömmer mig själv efter denna produktiva dag. Jag har, med hjälp av två små snickare, spikat lister idag. Jag har tillochmed fixat lister med 45 grader i hörnen! Det tycker jag är bra gjort och det tyckte Lasse med! Men ta mig tusan det tog en hel dag...

Nu i kväll har jag och Wilgot fixat iordning våran nya hemmagjorda sänggavel,
tacka vet jag balsnören och silvertejp :)
Resultatet får ni se när det är helt färdigt men jag kan avslöja så mycket som att jag är supernöjd med våran "renovering", mycket tackvare pappa...

Nu hinner jag inte skriva mer för nu tickar klockan ner och det är snart dags för Desperate Housewifes!

Förresten blir det ingen operation för Tindra utan vi testar med medeciner först, men än är inte faran över, det är bara en stilla bris just nu. Vi håller tummarna för lilla Tindra!



Godnatt!

Kommentarer
Postat av: ♥anna♥

Hoppas det går bra för lilla Tindra!

2010-10-20 @ 19:36:02
URL: http://storasyrran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0