Alternativ dusch :)

OM våran dusch skulle gå sönder är det ingen fara. För vi har en lösning på det problemet, om det skulle inträffa. Lösningen är inte att vi är så oförskämt renliga av oss, även om man skulle kunna tro det. Jag menar en make som jobbar på Svenska Foder = springer i en fabrik som tillverkar djurfoder i damm och annat äckel = ren varje dag och luktar givetvis hallon. Två barn, tre och ett år gamla såna skitar väl aldrig ner sig ;) och mamman i familjen, ja vad hon gör för att skita ner sig det har jag inte kommit på än men skitig blir hon iallafall. Det är väl choklad på händerna som hon kletar med efter all pralinätning liggandes i soffan ;)

Idag har treåringen provat på duschlösningen. Och han skrattade konstant! Det gör han aldrig när han duschar på normalt sett, han behövde ju iochförsig inte tvätta håret så det var nog därför tårarna uteblev...
En tanke som slog mig är att jag kanske måste göra ett schema i vilken ordning vi ska duscha, för denna lösningen tar lite tid. Åh vad roligt, jag älskar ju listor och scheman och sånt där, jag är nog listoman!

Va, vadå, är du nyfiken?
På vadå?
Jaha, lösningen...


















Tindra givetvis!


Här kommer en stilserie på Stjernas alternativa dusch!


















REN! Nu ska jag gå och dricka vatten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0