Varför blir det alltid så dyrt? ...

Idag skulle jag åka och handla på City Gross som hade prämiäröppning i dag. Bara bra och billliga öppningserbjudande skulle jag ha, inte speciellt många, men kommer ut med varor för 800 kronor! Jag skulle ju mest bara kika... Men positivt var ju att man fick gratis korv :)

Sen var jag ju inne en sväng på Slöjd-detaljer för att hjälpa jultomten med en julklapp och huxflux fick man punga ut med 300 kronor.

Åkte hem och direkt fram till BVC med Wilhelmina som skulle ha Twinrix nummer två och då ville dom ha 270 kronor.

Så nu är mina pengar slut. Det firade vi med en eftermiddag på badhuset och en kväll med bonde söker fru och till det julgranspåklädning :)

Wilgots gran alltså ;)


Wilgots alldeles egna lilla gran ♥ Han har hängt upp pyntet alldeles själv
och han tyckte det blev fint!


Igår kändes det inte som om man gjorde något annat än skottade, jättetrevligt att komma ut igårkväll och mötas av dessa vallar...

Dom ser inte lika höga ut på kort som i verkligheten :)

Det var ju bara att ta tag i det direkt för annars är det sju resor värre dagen efter när det är tillpackat och fruset. Vid midnatt var det klart...


Säga vad man säga vill om snön...


men man kan få en del häftiga kort :) Här under finns en Mercerdes ;)




Näe, nu ska jag gå och lägga mig, är så sjukt trött av alla mina mediciner som jag äter på grund av min trevliga käke :(

Godnatt!!!

Kommentarer
Postat av: erika

det behöver inte bli så dyrt... jag brukar glömma allt jag ska handla och sen ber jag fredrik köpa det jag missat.. då har jag mer pengar kvar till annat lite roligt medans hans pengar är slut ;-)

2010-11-26 @ 23:13:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0