Stackars Tindra!

Idag hade jag tänkt att berätta lite om mitt äventyr i Malmö. Men det får vänta, jag orkar inte. Idag har alla mina krafter tagit slut. Jag har gråtit mest hela dagen känns det som och när jag inte har gjort det känns det som om jag har varit sur och skällt på allt och alla. Idag har jag inte varit någon vidare mamma och nu när barnen har gått och lagt sig så skäms jag... Får ta nya tag imorgon.
Men för att försvara mig så får jag skylla på Tindra, våran älskade lilla 4-benta vän. ♥ Numera med ett 30-35 cm långt operationsärr under magen. Hon har så ont. Det är en stor operation hon har gått igenom. Hon har opererat bort 1 stor tumör och 3 små och en lymfknuta. Dom små är inget att oroa sig för men den stora är elakartad och veterinären hittade lite metastaser i lymfan. Nu håller vi alla tummar vi kan hitta på att det inte har spridit sig vidare!
Allt är skickat på analys så vi får veta säkert vad det är för skit. Vi hoppas ju på många fler FRISKA år tillsammans med Tindra, men man får ju tänka på hundens välbefinnande också och inte "rädda" henne för sin egen skull. Det gäller att vara oskälvisk, men det är givetvis svårt...
I vilket fall somhelst, hon lever och har en relativt god chans att bli helt frisk, förhoppningsvis är allt borta. Just nu mår hon förhållandevis bra men det skulle jag också göra med metadon rakt in i blodet ;)


Tindra vilar ut hos husse


Lite dimmig blick, men det kan man få av knark...


En liten del av operationssåret


Inte direkt MVG i syslöjd...

Kommentarer
Postat av: louice

Håller tummarna min vän...

2010-11-01 @ 22:17:48
URL: http://louicel.blogg.se/
Postat av: erika

lilla tindra då.. vi tänker på er och hoppas att det blir bättre.

2010-11-02 @ 10:35:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0