Man eller mus?

Det är frågan.
Han har gjort lumpen.
Han har svårt att visa känslor.
Han vill inte gärna byta bajsblöjor.
Han ser inte skillnad på stl. 74 och stl. 98.
Han gillar att dricka öl och titta på fotboll.
Han fiser öppet.
Allt detta talar för att han är en man.
Men det är en grej som det absolut är musvarning på.
Han ska åka till Ullared.
Själv.
Eller ja, med sin mamma...
Men det kanske är bra att han åker utan mig för då kanske det inte blir så dyrt. Eller också är det just det det blir, dyrt. NetonNet ligger ju bredvid. Shit, vad har jag sagt ja till! Vi kommer inte ha en krona kvar när han kommer hem. Och vad ska jag då handla för när jag ska dit i slutet av november?!?
Nä, han får nog stanna hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0