Lite blandat :)

I dag har varit en sån där dag när man gjort lite allt möjligt.

Började dagen med ett rejält träningspass, riktigt skönt :)
Därefter en lång frukost med barnen innan vi stack till barnmusiken, sista gången för i år för oss iallafall. Men det gör inget för vi ska ju till EGYPTEN! Vi spelade in en skiva idag men när vi hade sjungit sista sången så skulle Karin kolla så det hade blivit bra, det hade det... inte. Makapären hade stängt av sig... :( Så nu får vi inte vara med med våra eminenta sångröster, men vad gör det, vi ska till EGYPTEN! :)
Hem med en välfylld bajsblöja som vi smidigt lämnade över till pappa, jag och Wilgot åkte till fegis-Bella och gav henne mat (Wilgots farbrors katt), hon blev nog väldigt glad när husse och matte kom hem idag för hon har nog längtat, man har tillochmed fått klappa henne och då även Wilgot.
Hem till tvättstugan och hör och häpna, jag har ingen tvätt kvar, det är tomt och det passar ju bra för vi ska till EGYPTEN!
Hann med lite middasmat, middagsläggning av barn och städning innan det var dags att bege sig till Lidköping där jag skulle fixa mina naglar. Hann in och kunde köpa en vit skjorta till Wilgot innan. Äntligen hittade jag en och att den bara kostade 49 kronor gjorde ju inte saken sämre. Den blir han fin i till jul, men innan jul ska vi till EGYPTEN!
Naglarna gjordes raka denna gången och jag vet inte om jag är nöjd, är ju så van vid att ha rundad form men dom kommer ju växa som ogräs av allt bad i EGYPTEN!
Hem till en kväll med lite julklappsfixande via nätet och en god middag med familjen.
Nu blir det sängen :)


Förresten, är det någon som har missat att på tisdag åker vi till EGYPTEN! Två veckor i lyx med sol och bad!!!! :)))


Det här kommer vi inte sakna ;)
Men det finns väl kvar när vi kommer hem, men då är det ju inte
långt kvar till jul och då ska det vara snö ute :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0