Har så ont!!!

Den här j-vla käken tar livet av mig!!! Det gör så ont! :( När jag gick i gymnasiet så gick min käke ur led, det gjorde sjukt ont. Efter det har jag haft ont till och från men alltid kunnat häva inflammationen som uppstått med Naproxen. Men inte nu. Jag har haft ont sen i somras och har även varit på jouren med den. Sen dess har jag gått på starka mediciner och försökt att uthärda men nu går det inte längre. Nu har jag en konstant smärta som inte är av denna värld. Inte ens medicinerna hjälper längre ochjag vill inte käka mer piller nu. Nu vill jag ha hjälp! Så imorgon får jag bege mig till vårdcentralen och hoppas på hjälp. Kan bli intressant besök tillsammans med två barn...

Idag sitter jag i vardagsrummet och bloggar samtidigt som Lasse ser på fotboll via datorn, allt tackvare våran alltiallo som har fixat det trådlösa nätverket eller vad det nu är han har fixat. I vilket fall som helst så funkar det:) Det var en punkt på "att fixa"-listan innan Egypten, för om två veckor siter vi med en paraplydrink i var hand, jag, barnen och mamma, för är det all inclusive så får man ha två drinkar sammtidigt... ♥ *Längtar* 

Ha det bra så syns vi imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0